eylusko_ benim bebişim 3 ay 20 günlük yavas yavas tutmaya başladı hala tam tutamıyor tabi. Yüz üstü koyduğum da çok çabuk sıkılıyor maksimum 5 dk zar zor tutuyorum. Şarkı söylüyoruz kucağıma alıp yavaş yavaş dans ediyoruz şarkı eşliğin de. Görselleri olan kitaplardan gösteriyorum.
Boynun da eğrilik varmış yarın fizik tedaviye gidicez orda da hareket gösterecekler bakalım büyük ihtimalle daha çok yüz üstü tutmam gerekecek nasıl olcak bilmiyorum , yeterki düzelsin de boynu 🤲🏻