Sblatc Doğum yapalı 11 gün oldu kanama genel olarak kaç gün sürüyo acaba 40 gün süren var mı normali ne kadar acaba? Bi de normal doğum dikişleri kaç güne iyileşiyo ipler ne zaman düşüyo
Merveensarelisa Sblatc normal doğum mu sezeryan mi normal doğumda daha uzun sürüyor kanama sezeryanda daha az sürüyor
Merveensarelisa Sblatc artk düşme olmuyor dikislerde vücut kendi emiyor demişti doktor benm öyle oldu kırk güne bsy kalmiyo
Biranne_birbebek @Sblatc ben normal doğum yaptım yoğun olarak kanamam 1-1 buçuk hafta sürdü sonra leke şeklinde devam etti ve iki ay kadar leke olarak gelmeye devam etti.dikiş icin birşey diyemeyeceğim çünkü benim dikişlerin açıldı iyileşme süreci uzun oldu o yüzden