Aryamm06 Kizlar bebegim 7 aylik herseyi guzzlce yiyordu. Son. Bi hafadir hicbise yemiyor meme haric hicbise yemiyor neden olablir dis desem atesi fln yok ishal yok damaklarida normal cıldrcam yardim😩
Bayezidin_annesi Aryamm06 Zorlama yesin diye arada yapıyorlar öyle bizde 10 ayligiz dişte olabilir ama önceden huzursuzluk yapar
Elifffko 8 bucuk aylıgız bu zamana kadar herseyı yerdı, bir haftadır agzını açmıyo delircem bende 10 güne kadar normalmıs bu durum. Benımkıde sadece emıyo