Hercai88
merhaba öncelikle geçmiş olsun demir ile ilgili beslenmede dikkat etmeniz gereken kuralları paylaştı mı sizinle doktorunuz. Onlara dikkat edin lütfen. Ayrıca bir araştırma tetkik yaptılar mı demirle ilgili? Demir beslenme düzenlemeleri ve takviyelerle düzelebilir hemen endişe etmeyin. Nedenini bilemiyprum ama velev ki sizin trioid değerleriniz yüzünden yaşandı bu durum. Bir taraftan da siz bebeğinize can kan verdiniz. 9 ay içinizde sonrasında da kucağınızda kalbinizde zihninizde büyütüyorsunuz. Ona verdiğiniz diğer büyük nimetleri de düşünün.
annelik emzirme ile ölçülüp değerlendirilemez. Annelik bebeği için endişe etmek, onu düşünmek ve elinden gelenin en iyisini yapmakla ilgilidir. Ki siz de pek çok anne gibi bu konuda kaygılısınız ve elinizden gelenin en iyisini yapmak istiyorsunuz. Yazılarınızdan seziliyor. Bu en önemli noktadır ve bence bir anneyi anne yapan değerdir.
Bebeğinizin kilosu ile gelişimine ilişkin cümleniz dikkatimi çekti. Kilo ile gelişim orantılı olacak diye bir kural yoktur. Dilerseniz bana bebek izinden ulaşın gelişimsel açıdan ay ve durum değerlendirmesi yapmaya çalışırız.
İyi bir anne olmama kaygısı ve düşüncesini kafanızdan içinizden uzak tutun lütfen. Bu kendini gerçekleştiren bir kehanettir. Psikolojide bir kavramdır bu kendini gerçekleştiren kehanet. Lütfen bunu olumlu düşünerek zihninize yerleştirin.
Önemli olan iyi bir anne olmak değildir. İyi vs gibi kavramlar koşullara, bebeğe, anneye, çevreye ve kültüre göre değişir. Yurt dışında yaşıyorsunuz bunun ne anlama geldiğini dahs net anlayabilirsiniz.
önemli olan elinden gelenin hepsini yapabilen bunun için çaba gösteren anne olmaktır.
motivasyonunuzu toplayacak bir uğraş iyi gelebilir.
sevgiler