Selam Arkadaşlar
17 mayısta sezaryen doğum yaptım
Ilk başlarda korse taktım ama sonra havalar iyice ısınmaya başladı ve korseyle dayanamadım bide lohusalık iyice sıcak basmalar felan öldüm öldüm dirildim
Neyse şimdiye kadar düzenli korse kullanmaya elim değmedi bir türlü..
Gobegimin alt kısmı Halen duruyor bu saatten sonra düzenli kullanmaya başlasam bi işe yarar mı sizce