Prensesannesiiii32 bizim aldığımız bezi en son 141 re almışız şuan 201 lira ikisinin de indirimli hali
Eşime de diyorum "hadi biz alıyoruz sıkıntı çekmeden ama alamayan 2 tane bez takan çocuğu olan nasıl alacak (aylık maaşı düşük olan için diyorum
Rabbim herkese yardım etsin düşük maaş alanları düşünen yok valla fiyat ta artım yapanlar