Hilal8689 diş değildir canım çok erken, normalde 6. Ayda çıkıyo, en erken 5 de çıkarıyolar. Bu dönemler keşif dönemleri elleri sürekli ağızda. Bizimkide öyle 2. Ayından beri. 4 aylık olacak, sen parmağınla yokladığında da dikkati dağılıyordur, huysuzluğu başka birşşeydendir. Belki atak haftası falan olabilir. Yada gazı vardır