Eymeninannesi63 Merhaba kızlar 5 ay olacak doğum yapalı adetim bitiyor bir kaç gün sonra yine kanama başlıyor ve bu 3 defadır tekrarlıyor nedendir acaba doktora gideceğim ama sizlere de sorayım dedim
Eylulunannesi28 Eymeninannesi63 ilk 1 sene düzensizlikler normal deniyor fakat doktor kontrolü daha sağlıklı cevap aldırır