CeylininAnnesii Bebeğim çok huzursuz sürekli ağlıyor normalde de hep ağlardı ama aşıdan kaynaklı çok ağlıyor korkuyor ateşi yükseliyor 37 şuan uyumuyor da nabıcam canımdan can kopuyor o kadar stres yaptım ki anlatamam
Hilalyildz CeylininAnnesii Normal canım. Aşılar bebeklerde huzursuzluk yapabilir. 3. aya kadar 37.5 ateş bebeklerde yüksek ateş olarak geçiyor. Eğer ateşi var ise Mor Calpol 1 çay kaşığı verebilirsin.
CeylininAnnesii Hilalyildz verdim canım 39.5 gördüm aklım çıktı sirkeli su yapıp bezle her yerinde gezdirdim hala daha devam ediyorum