Deletedmom_105 Miyon ameliyatından sonra hamile kalan oldu mu aranızda kızlar, ne kadar süre sonra hamile kaldınız🙏🏻❤️
BelginYK Merhaba. Ben oldum 10 cmdi. Sezaryen ile aldılar. Rahimin ve dikişlerin toparlanmasını bekledik. Doktor bir sene bekleyin rahimin toparlansın dedi. Sonrasında karar verdiğimizde 3 ay içerisinde hamile kaldım elhamdülillah. 🥰🤲🏻