Anneler merhabalar nasılsınız bugün 🌸
11 aylık bir kızım var prematüre doğdu düzeltilmiş yaşı 9 aylık. Alt dişler çıktı ama üst damak çok şişmesine rağmen hala çıkmadı. Haliyle süreç zorlu geçiyor. Papatya çayı diş döneminde ağrıyı alır bebeğe iyi geliyor diye duydum ama tereddütteyim. Bu aylarda bebeğine papatya çayı veren var mı? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız mümkünse 🥰