Gc9098 Park beşik kullananlar içine yaylı mı yaysız yatak mı kullanıyorsunuz hangisi daha sağlıklı acaba?
Rikaa Gc9098 yataş bedding miyo, yatasin tum park yataklari guzel twiny de kullandik o da guzeldi. Yayli kullanilmiyor
Gc9098 Rikaa çok sagolun ama çok ince bebegim 9 aylik yeni doğduğunda böyle bi yatak aldık ortada yattığı için ortasi basıldı daha kalın güzel bisey istiyorum
sokomel Gc9098 benim kullandığım 3 parmak kalınlığında falan. benim de yanına çok sokulduğum oldu deforme olmadı hala.
Rikaa Gc9098 bizimki hic deforme olmadi dogdugundan berinkullaniyorum 1 yasinda sanirim yayli konmuyor
sokomel Gc9098 https://www.gittigidiyor.com/ev-bahce/maxi-cosi-70x120-alezli-thermo-pamuk-katmanli-bebek-yatagi-70-120-alezli-oyun-park-yatagi_pdp_703601190 buydu sanırım benimki
Gc9098 sokomel kalın duruyor sizinki bizimki de bu https://www.hepsiburada.com/yoyko-visco-oyun-park-yatagi-70-x-110-p-HBV00000WGJFW?magaza=Hepsiburada&url_src=and-product-detail
Gc9098 ly35 2 hafta önce 240 tl olan yatak şuan 450 tl çok fazla pahalı geldi bana. Tabii ki bebegimin sağlığı herseyden önemli de birazda uygun fiyatlı bakıyorum.
ly35 Gc9098 bi ihtiyaç varsa hemen alıyorum. asla indirime girmediği gibi fiyatı iki kat oluyor. korkunç bir enflasyon yaşıyoruz