İyi bir kek yapmak istiyorsan yumurta oda sıcaklığında olursa daha güzel oluyor yumurtayla şekeri çok çırpmak önemli. Kabartma tozunu sıvı karışımın içine koyma. Ben kabartma tozunu unu ekledikten sonra unla karıştırarak koyuyorum. Kekte unu az olursa ortası çöker. Eğer fazla koyarsanız da hamur olur veya dokusu sıkı olur ekmek gibi🥰180 derecelik ısıtılmış fırına koyun üzeri kızarınca çatal batırıp ortasına kontrol edin eğer çatala hamuru bulaşıyorsa fırın ısısını düşürüp pişmesini bekleyin😋kekle ilgili bildiklerim bunlar