Cansusucu Iyi günler görmeyecek gibiyiz bu nedir ya neyle yarışıyorlar birileri durrr desin artık geçim çok zorr çokk🥴
elzem- Cansusucu Ahsahahha Allah iyiliğini versin ya çok güldüm 😂 Ağlanıcak halimize gülüyoruz artık, Allaaah cümlemizin yardımcısı olsun
FZC 2oglananasi vallahi bugün bime gittim sırf orkid almak için kızım gördü gülüyor anne dio herkes un yağ şeker stoklar sen ped 😅 ya ne vardi altı üstü 6 paket aldıysam 🤣🤣
Tombikdonerartikcokpahali 2oglananasi 🤔😫😫 ay ne diyosun 45 ne 😫 Ben a101 in la bellasini kullaniyorum 😂
Duyulurum 2oglananasi kaclisi 45 lira? Ben de Orkid platinum kullaniyorum ama 45 liralık alsam üç ay gider.
2oglananasi sokomel 97 ye aldik en son ertesi gun zam geldi gercekten cok fena alim gücü gttikce düşüyor