Sareee11 Dilerseniz doktorunuzla tekrar görüşün yada başka bir çocuk doktorunun onayını alın. Biz o aşıları yaptıralı çok oldu ama özellikle nimenrix çok yan etki yapmıştı. İkiside biraz ağır ve gözetim gerektiren aşılar aynı anda yapılabileceğini düşünmek bile istemiyorum belki yanlış anlamışsındır. Üşenmedim kızımın sağlık dosyasına bastım. Bize bir aşı 8. ve 10. ay diğeri ise 14. ay olarak reçete edilmiş. Yani bir arada yapılmamış. Eminim hala öyledir. Bireysel tavsiyem doktorunuzla tekrar görüşmeniz yada başka bir doktor onayı almanız…