Yasolinne bebeklerde maske kullanmayı önermiyorlar , hastaneye gittiğim zaman bebek arabasından çıkartmıyorum biryere temas etmesin diye , eğer bebek arabasında götürmezsem yine kimseye yaklaşmıyorum bir yere temas ettirmiyorum devamlı kendimi kolonyalıyorum