gokcenunl Kızlar memlekete eşimin ailesinin yanına geldik 2aylık bebeğim var kakası hafif yeşil hapşırma ve öksürme var hasta mı oldu Acaba kaynanam icalışıyor eve gelip anlarsa bir ton konuşuruz ne yapmalıyım 😢
Bsraaakrs gokcenunl üşütürse yeşil kaka diyorlar ama sizin yediklerinizden de olabilir yeşil gıda tükettiyseniz emziriyosanız
Aysedmr gokcenunl anne sütü ile beslenen bebek arada yeşil de yapar gayet normal. Özellikle d vitamini alan bebeklerde de olur . Hapşırma olarak da benim bebem doğumhanede başladı hapşırmaya 4 aylık hayla hapşırıyor . Ateşi ishali yoksa sorun yok 😇