Tugraninannesi Kuzumms normal doğum yaptım aynı dert bende de var geçen yıl leslie yaptım ve diyet yaptım 15 kg verdim öyle çok sarkma kalmadı ama genede gözle görünür var yani demem o ki kalıyor
brnykt Ben epey kilo verdim, hamilelikte 8 kilo alıp üstüne 23 kilo. Sarkık değil ama deri gevşek yumuşak. Anca sporla düzelir diye düşünüyorum.
Asl90 Kuzumms sarkık kalır büyük ihtimalle spor şart malesef bende kaldı hızlı kilo verdim hamile kaldığım kilonun 8 kilo altındayım ama sarkık bir deri kaldı
Rolria Kuzumms zayıflamak gevşeyen dokuyu guclendirmez aksine saha sarkık gelir gözünüze doktorunuzun uygun gördüğü an karın kaslarınızı guclendirirseniz hiç bir şey kalmaz 🥰