birmelekannesiiio Kızlar şoka gelmiş ihtiyacı olan kaçırmasın ben çok beğendim ama yeni aldığım için almadım tekrar.. servis ve kasesini çektim sadece..
Kurtlarkuslaralemi birmelekannesiiio zevk meselesi ama hiç beğenmedim. Siyah yemek takımı ürünlerinde deseni sevmiyorum ya. O çizgiler olmamış. Deidgim gibi zevk meselesi.
birmelekannesiiio Kurtlarkuslaralemi tırtıklı gibi çizgiler o yüzden ama fiyatına göre gayet normal bence aynen zevk meselesi tabi
elzem- birmelekannesiiio İndirimli ürünler paylaştın sandım hani asıl ihtiyaçlar bu devirde. Tabak çanak görünce umduğumu bulamadım demek istiyorum. Malum indirim kovalıyoruz bu zam zamanı falan ya..
Mucizem_0809 birmelekannesiiio biraz önce 300 lira doktor ve ilaç parası verdim cebimde 3 lira kaldı 😭😩
birmelekannesiiio elzem- Spota gelen ürünü paylaştım ama bazı tabaklar alçı gibi kırılıyor hemen bu öyle değil kaliteli güzeldi o yüzden çokta uygun olmasını beklemeyelim bi tuvalet kağıdı 133 TL olmuşken 😂
elzem- birmelekannesiiio Aşkım tabağı kastetmiyorum zaten😬 başka hani deterjan, pirinç,çay vs diyedir girdim postuna. Şok bazen indirimli satıyor. Başlıkta tabak yazmıyor ya o bakımdan ☺️
birmelekannesiiio elzem- Ayy pardon canım ben tabaklar için diyosun sandım 😂 kız yok zam üstüne zam indirim yaparlar mı öyle şeyleri