KayraninAnnesii benim kızımda da aynısı oluyor , üzülüyorum bazen ağlayarak uyanıyor, bazende uykusunda bir kere ağlayıp uykusuna devam ediyor. Gaz dan diye düşünüyorum nursey kullanıyordum alırken eczane de olmayınca sab simplexi önerdi ama günde 2 defa veriyorum sanki diğeri daha iyiydi sabahları ıkınıp zorlanarak uyanıyor sanki ,3 aylık oldu kızım.Beslenme sıklığımız 2 ,5 saat le 3 arası normal mi bilemedim . Gece de 3-4 saat arayla kalkıyor .