Melekvtn Anneler bebeklerinize ne zaman ismiyle seslendiniz? Biz hep tosun, pasam, oğlum bebegim vs. diye sesleniyoruz 🙄😂 bizimki 3 aylik büyüdükçe mi alisiyoruz nasil oluyor 🤔
Gryffindor Melekvtn Aslında uzmanlar ismiyle seslenilmesini daha doğru buluyorlar alışması için. Ben doğduğundan beri adını söylüyorum peşinden oğlum diyorum 😄
Kurtlarkuslaralemi Melekvtn doğduğundan beri ismiyle sesleniyorum. Sevgi sözcükleri ile de seslenirim. Kizdigimda ismiyle normal dışarda ismiyle yada oğlum diyerek. Alışma gibi bir durumum olmadi. Tuhaf geliyordu ilk zamanlar ama
Wanderlust Melekvtn dogdugundan beri ismiyle sesleniyoruz kendi de hemen ogrendi adini duyunca mutlu oluyor bakiyor ninnisini de ismiyle soyluyoruz
Conibebek Melekvtn On ay oldu alışamadım dedesinin ismi Abbas. Başta Cihangir diye anlaşmıştık eşimle ama babasının ismini koydu ben de Coni diye seviyorum bebeğimi 😂
Melekvtn Gryffindor Evet ben de sirf o yuzden ismiyle seslenmeye calisiyorum artik ama daha cok anneemm diyorum😂
[silindi] 3 ay uzun bi süre. Doğduğundan beri öyle sesleniyoruz ilk bir hafta yadırgadım biraz sonra alıştık. Sevgi sözcüklerinin yanında mutlaka ismini de söyleyin ihmal etmeyin.
Defne0111 Melekvtn arada ismiyle seslendim ben alışsın diye şuan 8 aylık ismini biliyor söyleyince bakıyor yürüteçle gezerken ismiyle çarpıyorum hemen geliyor 😊
marimon Melekvtn doğdu doğalı ismiyle sesleniyorum ya da önüne benim kelimesini koyuyorum benim cerenim napıyormuş falan gibi ve şu an adını çok seviyorum bayılıyorum 💕
UcuBulunamayanBant Melekvtn hamileyken bile ismiyle sesleniyorduk karnımı öyle seviyorduk🤣 alismamazlik yaşamadım o yüzden
UcuBulunamayanBant Melekvtn aynen bizde tabi sevgi sözcükleriyle çok seslendigimiz oluyor. Ama sırf ismine alışsın diye de ismiylede devamlı sesleniyorum bide cevremizdekilere ismi değişik geliyor on kere ne ne diye sordukları için alismama gibi bı lüksümüz olmadı🤣
Mlkko Melekvtn doğmadan alıştım 😊 doğunca da o alışsın adını bilsin diye ismiyle seslendim çoğunlukla. Şimdi annecim oğlum bebeğim minik kuşum falan diyorum 🥲 evde eşimle birbirimize seslenirken aşkım dediğimiz için bir ara ona da alışmıştı aşkım dedikçe hıh? Diyodu neyse ki geçti 😂
OncedenGurme Melekvtn daha cinsiyeti belli değilken ismi belliydi. 17 haftalıkken cinsiyetini öğrendik, o günden beri ismiyle sesleniyoruz
serebro Melekvtn doğduğundan beri ismiyle sesleniyorum, doğru olan da bu yani tabiki sevgi sözcükleri kullanıyorum ama seslendigimde ismini kullanıyorum