Yusufum-06 Kızlar merhaba oğlum 18 aylık aşısı oldu bügün 5-6 saat sonra sağ ayağını tutuyor acıyor diye sağlıkocağına ulaşamıyorum böyle bir durum yaşayan var mı acaba