Ben de saçımı 80 tlye kestirdim en son. Ki üzerinden 1 yıl filan geçti. Ve kuru saçı makineyle dümdüz kesti. 5dk filan sürdü. 😂 Tabi her şey pahalı ama gerçekten saç kesmenin bu kadar olması çok saçma. Ne yıkadı ne bir şey biraz fönleyip dümdüz kesti yani. Şimdi ne kadar olmuştur merak ediyorum. Kira, elektrik gibi şeyler artıyor tamam bunlar da maliyet ama bana fazla geliyor bilmiyorum. Bu sefer orduevine gidicem saç kestirmeye.