Didem11 Kizlar selam bebeğim içmediği için hiç açılmamış kutu Aptamil bir numara mama satıyorum. Son kullanma.tarihi 17.07.2022. Tek paket 70 TL.350 gr. Almak isteyen varsa yardımcı olayım. İstanbul-mecidiyekoydeyim.
Mom89_ Didem11 79 tl zaten pakedi .4 lira için kimsenin burdan alcağını dğşşnmem ,her mahallede market var artık :)
Tombikdonerartikcokpahali Didem11 Merhaba annemiz ürüne ait skt sını görebileceğimiz şekilde görsel yükler misiniz 😍
Didem11 Mom89_ yakın mesafe biri varsa belki alabilir die duusndum marketlerde ayrıca 85 TL die gördüm enson:)
Krmhzr Tombikdonerartikcokpahali bende yanlış aldigim mamayı satmak istedim neden izin verilmedi aceba
Tombikdonerartikcokpahali Didem11 https://imgyukle.com/ adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz
Didem11 Tombikdonerartikcokpahali Yukklemeye başla diye yeşil yazı çıkıyor tıklıyorum birşey olmio neden acaba
Tombikdonerartikcokpahali Krmhzr Raporlu mama satışı yasak annemiz 😊❤ normal mama satışına birşey demiyoruz zaten