Elifimmm21 2 yaşındayız birden kendi kendine bıraktı bende anlamadım ama zamanı var diye düşünüyorum. Bizde pışpış+süpürge sesiyle uyuyorduk gündüz uykusunda hep açıktı, gecede onunla dalıyor sonra kapatıyordum, baktım rahatsız olmaya başladı kıpır kıpır uyumamaya başladı anladım zaten şuan sadece ee ee diyorum kendime geçti olay bnm sesimle uyuyor şimdi 😅