Bebegim 4 aylik ve kendimi surekli oynatmak zorunda hissediyorum. Bazen oyun halısına birakip mutfga vs gittigimde kendimi kotu hissediyorum uyuduktan sonra keske uyanıkken daha cok vakit gecirseydim diyorum. Sizce gelisimi icin bazen yalniz da bırakmam gerekir mi yoksa boyle mi yapmaliyim😔