Yagmur004 1.5 ay önce sleepy 3 numara 272 tane bezi 193 liraya almıştım. Şuan 358 lira 🤦🏼♀️ Her şey katmış durumda. Dün avm gittim kötü kötü montlar 600-700 , ayakkabılar 500 lira, herkes montuna ayakkabısına sahip çıksın diyorum. Hadi biz idare ediyoruz ihtiyacımız yok ama bebeklere mecbur alıyoruz. Onlar bile aşırı pahalı. Eşim memur biz ucu ucuna geçinmeye çalışıyoruz. Allah asgari ücret alana yardım etsin. Ben çocuğumun geleceğini göremiyorum maalesef..