fatma_erva ben geceden ıslıyorum canım sonra yemeğe dönüştürmeden önce de ısşadopım su ile kaynatıyorum yarım saat kayarken dikkat et taşar üstündeki beyaz köpüğü al canım o gaz yaparmış daha sonra soğan çarliston biber kavur varsa Bi tatlı kaşığı biber salçası koy canım yoksa 1 dolu yemek kaşığı domates salçası koy kavur 1 2 dk sonra kaynar suyu ekle 5 dk kapağı kapalı kaynasın sonra hasladığın fasulyeyi süz koy içine kapağını kapat yarım saat kaynasın en az sonra hazır afiyet olsun bacım 😂😂🥰