[silindi] üyeliğim var zaten alışveriş yapıyorum giyim olarak ama bezi hiç kullanmadım denemek istiyorum çünkü uygun geecekten
Bı de şey sorucam kalıpları nasil mesela ben sleepy 2 numara kullanıyorum şimdi kızıma 3 numara alsam aynı mı olur bedeni fark eder mi