Kızlar, menenjit aşısını gücüm yetse de yetmese de yaptırcam. Sorum şu; her doktor farklı bir şey söylüyor ve ınsanın ister istemez kafası karışıyor. Oğlum 4 aylık ve doktor bu ay da enjeksiyon olacağı için fazla gelir dedi.5. Ayda yapalım dedi. Önce nimetrix 15 gün sonrası da bexero olucak dedi. Peki devami kacinci aylarda oluyor ???Bu menenjit aşısı her ayda vurulunur demi? 6.aydan öncesi Allah korusun ölümlere bile neden oluyomus. Sizler kaçıncı ayda vurdurdunuz???