Bebeğim gündüz artık emmek istemiyor uykuda veriyorum genelde. Çok üzülüyorum. Her şeyi deniyorum ama olmuyor. Sadece sabah ve akşam olmak üzere iki kez mama veriyorum kaşıkla. Bu geçici bir süreç mi yoksa kalacak mi? Çok yıpranıyorum bazen boş ver gecsin mamaya diyorum ama içim çok huzursuz :(