1 yaşındaki bebeğim gözü enfeksiyon kaptı oyun parkına götürmüştük küçük topların içine girdi büyük bir ihtimal oradan kaptı doktora götürdük 2 tane damla verdi ama geçmedi 3 gündür gözü şiş kan toplamış ve akıyor ama çapak yok bilgisi olan varsa başka ne yapabilirim