AfraZ hastane araştırma hastanesine sevk yapmış ve biz randevu alamadık zamanı geçmesin diye de özel hastanede yaptıralım dedik iki gün gitmemize rağmen bebeğim uyumadığı için yapılmadı test. 1 hafta yenidoğan ünitesinde yattığı için için istemişlerdi. Hastaneden çıkarken de iki kulakta geçmişti zaten