Sabah post açmıştım.gece altına kaçırmış prensesim sabaha kadar kurumuş üstünde kıyafetler 29 aylik ilk defa boyle bisey yaşıyoruz Insalah hasta olmaz dedim ama ellerini yıkayınca kolu ıslandı diye kurutan biriyim hic ihtimal vermedim hasta olmicagina 😔 öğlen uykusuna yatırdım oksurup duruyo ya bebeğim geniz akıntısı var hissediliyo yutkunugo cunku napsam iyi gelir Daha yeni ilestik direk doktora mi gotursem ilerlemeden yoksa