Seda-Cakir Yica yıprandığınızı hissedebiliyorum. Ev işlerini bıraktım artık. Bi yemek yapıyorum bir de biriken çamaşır atıyorum makineye. Kalan vaktimi dinlemeye ayırıyorum çünkü hiç mecalim yok, kalmıyor hem psikolojik olarak hem beden olarak 🤦🏼♀️
Yica Seda-Cakir negatif düşünmeme çalışıyorum yoksa hiç tahammül kalmıyor. Diyorum boşver el kadar bebe. Geçecek bunlar da aynı dediğiniz gibi bir yemek birde biriken çamaşırları yıkama katlama ve yerleştirme yok bile
Seda-Cakir Yica hiç çıkmadı bizim dişler. Diş midir anlayamıyorum🤷🏼♀️ Kabarıklık da yok. Ama bu ara damakları sıkıyor bu diş belirtisi midir bilmiyorum
Yica Seda-Cakir bizimkiler 3.5 4 aydan beri kabarık gelen giden yok ama. Öfkelerinin sebebi de biraz bundan. inşallah kısa zamanda atlatirlar bebisler onlara da yazık valla
Yica Seda-Cakir rahatlatıcı şeyler var aslında osanit tetagil gibi. Ama ben hiç denemedim. Benimde aklımda