Herkese iyi aksamlar. Bebeğim 2.5 aylık çalışmaya başladım sabah emzirip gidiyorum öğlen 1 de tekrar geliyorum bu saatler arası ıcın eve sagdıgım sütten bırakıyorum ama sanki ictiği süt miktarı güne göre değişiyor. Sizin bebekleriniz kaç ml süt içiyor bu dengeyi nasıl kurmam lazım fikri olan var mı. Buzluktan ona göre süt cıkarmak istiyorum. Fazla cıkarsam araya gıdecek az cıkarsam acaba yeterli olmaz mı diye dusunuyorum