Mommsf1 kiymayi soganla biraz kavur cok degil ama icine kabaklari koy birazdaha kavur sonra suyunu koy cabuk piser zaten pismeye yakin nanesini koy bi kac dakika kaynat tamamdir salca koymak istersen soganla kiymayi kavururken biraz koyabilirsin ..sarimsakta cok guzel oluyor