Bebeğim sürekli ağlıyor iki gündür acayip sıkıyor kendini, uyku nedir bilmyrz ikimzde,henüz 23 günlük bebeğim,, gaz mi acaba burun tıkanıklığı var zaten ondn mi , sürekli meme istyo memede uykuya dalıyor besigine koyduğum gbi uyanio kendini kasıp,hiç emmemis gbi sarilio memeye napcm ben gecemiz gunduzumz yok ,bu durumu yaşayan var mı aramızda anneler ,Cidden sutumde azaldı mama veriyordm zaten ,ama gittikçe fazla vermeye başladım 😥😰😥