Merhabalar herkese. Kızım önümüzde ki ay 3 yaşına giriyor. Hala daha tam olarak akıcı bı şekilde konuşamıyor. Derdini anltiyor 2 li 3 lü cümleleri var. Bir sürü kelime var algısı çok açık herseyi biliyor. Aşırı sosyal bı çocuk görenler çok özgüvenli bu diyor hatta. Ama gel gelelim daha tamamen konuşmaya başlamadi. Çevremde ki yasitlarini görüyorum hepsi büyümüşte küçülmüş gibi. 2 ay önce çocuk psikiyatrisine götürdüm herşeyi normal genetik olabilir TV den uzak tutun konuşur dedi. Birde kreş onerdi.İçim rahat etmedi bugün bı rehabilitasyon merkezine götürdüm. Orda ki psikologta algısı çok iyi dedi ama dil için , dil konuşma terapisi alsa iyi olur açılır dili dedi. Ama kızim daha küçük olduğu için heyetten rapor çıkmayabilir hani tamamen konuşmanın açılması için daha zamanı varmış. Soyleyemedigi harfler için d e zamanı varmış. Daha öğrenme süreci devam ediyormuş. Rapor çıkmazsa özel ders alabilirsiniz dil konuşma hocamızdan dedi. Şimdi sizce ben ne yapayım kreşe mi göndereyim özel ders mi aldirayim? İkisi birden bütçemizi zorlar o yüzden birini secmek zorundayız..