maviceselcan Merhaba. 41 gün önce sezaryenle doğum yaptım. Kanamam hala devam ediyor. Ama 3 gündür çok yoğun bi şekilde oluyor. Bardaktan boşalır gibi. Bu durumu yaşayan var mı içinizde? Normal mi acaba?
3melek1anne maviceselcan benim ilk bebeğim de olmuştu ama affedersiniz idrar yapar gibiydi meğerse sezeryanda içimde parça unutmuşlar ondan oluyormuş eğer çok fazlaysa doktora gidin ben en son bayilmistim
Ummus-kaan maviceselcan benimde aynen dediğiniz gibi bardaktan boşanırcasına aktı paçalarımdan aşağı durduramadım engelleyemedim bayılmışım tansiyonum düşmüş meğer rahmim küçülmemiş doğumdan çıktığım gibi kalmış rahim kendini salmış ded doktor alttan ameliyat etti beni bayıltıp sonra toparladım şükür sizde gidin bence ihmal etmeyin
yenibiranne maviceselcan tekrar adet dönemi gibi başlamış da olabilir. Yine de gidin baktırın. Bende bu şikayetle gittim emzirdigim için olduğunu söyledi doktor.
Asafeymeninannesi maviceselcan bu şekilde devam etmesi sağlığınız açısından iyi olmayabilir. Kadın Doğum doktorunuzla irtibata geçip en kısa zamanda muayene olun derim. Çok çok geçmiş olsun 🙏❣️