Gokbayes2018 Neredeyse 6 ay oldu doğum yapalı, 78 kıloda takıldım kaldım. Doğumdan önce 63 kıloydum. Arkadaslar nasıl verıcem, varmı onerınız
Deletedmom115 Gokbayes2018 Aldığım kiloyu tamamen verdim ama daha fazlası gitmiyor gerçekten ramazan ayında oructan ötürü 3 kilo vermişim bir de bu kadar emziriyorum sütüm de o kadar yok ama yine çok acıkıyorum.
Sibella Gokbayes2018 canım tatlıyı tamamen kesmiştim hiç yemiyordum ve hamur işi yemedim, bol su içtim ve bir ara duyduğum bir efsane olan hindistancevizi yağlı kahve yaptım içtim ama o işe yaradı mı bilemiyorum.. :)
Deletedmom137 Gokbayes2018 Yemeğimden, tatlımdan , içtiğimden hiç kesmedim.😁 Sadece emzirdikçe gitti kilolar..💃🏻 1 ay falan uygulama indirip egzersiz yaptım.düzenli olarak sıkılaşmak amaçlı. Göbeğim biraz vardı.regl olduktan sonra şükür ondan da kurtuldum. 7.5 aylığız.51 kiloyum.😌🌺
Gokbayes2018 Deletedmom115 bende çol acıkıyorum, eskiden boyle değildim. Emziriyorum ama okadar yogun değil. Veremiyorum kılolarımı
Sibella Gokbayes2018 türk kahvesi seviyorsan eğer mesela türk kahvesi yapıyorsun sonra içine bir tatlı kaşığı h. Cevizi yağından katıp içiyorsun günde 2 kez yapabilirsin. Yağ yaktığı söyleniyor
Ylmzkbra06 Deletedmom137 57 iyim şuan e kilom kaldı ama göbek gitmiyor mekik de çeksem.yok:) regl olamadığım için galiba. 4 ay oldu doğum yapalı:(
arzu_duru Deletedmom137 reglden sonra cidden gittimi göbek ben daha olmadm bide regl den sonra kilo kaybın oldumu🤓
Miro Gokbayes2018 22 gün önce sezeryanla doğum yaptım 65 kilo ile girdim sezeryana şuan 57.4 kiloyum 56 kioydum zaten bebisi ogrenmeden önce sadece 1 kg 400 gram fazlam kaldı insallah kirkim cikmadan onu da veririm bu arada bol hareket ve su
Deletedmom137 Ylmzkbra06 göbek regl olmadığın içindir..benim öyle oldu.6.ayda Kilonda kafana takacak kadar çok değil ki 💁🏻
milaseren Gokbayes2018 49 kilo ile hamile kaldım 65i gördüm. Doğumdan 2 ay sonra eski kiloma kavuştum hatta şuan 47 kiloyum😄 akşam cok hafif yiyorum sık sık az az yiyorum birde kızım cok hareketli ve çok temizlik yapıyorum🙈🤕
Balyanakannesiii Gokbayes2018 Bende hamilelige 63 kiloyla başladım 😊 78 oldum şimdi 66 da takılı kaldım 7 aylık olduk iştahım çok açıldı hep aç hissediyorum karnım doysa gözüm doymuyor daha fazla almaktan korkuyorum
Ummus-kaan Gokbayes2018 yorumlara baktım genel olarak herkes verdiğini söylemiş ama bende veremeyenlerdenim 76 kiloyla doğuma gittim şuan 72 kiloyum 2 ay oldu doğum yapalı veremiyorum mümkün değil cumartesi itibariyle yürüyüşe başladım birde paketli şeyleri kestim çikolata gibi gazlı içecek meyve suyu gibi yarında korse alıcam 10 kilo fazlam var göbeğim çok kaldı herkes benle dalga geçiyor çok canım sıkkın
Deletedmom137 Ylmzkbra06 normal doğum yapmışsanız eğer göbek daha çabuk gider. 😌 Düzenli olarak egzersizde yapın.uygulama indirin.çok faydası olur.vücut sıkılaşır .💃🏻
Pamukseker_Annesi Bende 58 ile hamile kalip 74 ile bitirdim dogumdan sonra 11 kilo gitti suanda 10 gunluk lohusayim bol sivi aldim ve normal yaptigim icin bol hareket