arkadaslar benim oglum 14 aylik ve bi toplum icine girdiginde cok korkuyor agliyor sürekli beni yaninda istiyor ama aglamasi fazla uzun sürmüyor. yabanci biri onunla konusunca direk agliyor temas asla istemiyor. esim memur oldugu icin aileler yok yanimizda il disindayiz yani. 8 ayliga kadar herkese gidiyordu 9. ayina girdikden sonra bi anda yabancilari ayirt etmeye basladi ve hic toplum icinde durmak istemiyor illaki gözü beni veya babasini ariyor. fazla insan icinede cikarmadim acikcasi covid gecirmistik tekrardan bulasma kaygisiyla. bu sekilde yasayan varmi nasil bu süreci atlatabilirim bilgisi olan ?