Tostikim 3 ay kullandım, bana kalsa bırakmazdım çünkğ rahattı bence. Ama bebeğim artık memede hareketli olunca ucu hep düşürdü ben yetişene kadar kendisi meme saldırdı emdi. Hatta sakinleşince silikonu geri takıyordum. Sanki ememiyor gibi hissediyordum kontrol ediyordum silikonla. Emiyormuş meğer, ondan sonra kullanmadım bi daha 1 ay oldu. Yani merak etme çenesi güçlenince iyice emmeyi öğrenince tutuyorlar