Sweethommie benim dr 4,5 aylıkken yulafla başlmamı sebzeler için 5,5-6 ayı beklememi söylemişti ama erken oldgunu düşündüğün için başlamadım ben 5,5 aylık tam başladık ilk üç gün yulaf verdm 1 tatlı kaşğı kadar ikinci üç gün bal kabağı verdm yıne ilk gün 1 ikinci gün 2 üçüncü gün 3 tatlı kaşığı olarak tam altı gün oldu yulaf ve bal kabagndan gectik 😀 şuan ben sabahları uyandıgında kahvaltı gibi yulaf verıyorum bir çorba kaşığı kadar öğle uykusundan uyanıncada sebze tadımı yapıyoruz bugün havuç denıycez elma armut muz bu ayın meyveleri aslı da ama ben sebze tadımlarını bitrdıkten sonra meyveye gecıcem tatlı ya alışıp sebzeyi reddetmesin dıye bu arada yıne dr muz günde 2 kez 1-2 tatlı kaşğı olarak vereblcegımj söyledi suanda ek gıdayı onun için sabahtan yulaf öğlenden sebze tadımı yapıyoruz 10-15 gün sonrada yoğurt deniycem inşallahü teala 😂