Arkadaşlar çark çevirip kodlarını kullanmayacak olan varsa yazabilir mi Rica etsem.
eylusko_ bana Sticker çıktı demin 🤣🤣hiç şansım yok ya
eylusko_ bana stciker çıktı maalesef o nasıl oluyorsa
AyazMerve banada sticker cikti . aman eksik kalsin 🤣🤣
eylusko_ 🙈🙈🙈