Prenses0909 Sabahtır emio az az mamada verdim onuda az yedi yerken hep mizmiz emerkende uyurken agliyor hic uyumadi 7den beri neden boyle kizlar anlamiyorum cok huzursuz cok agliyor
Zeynep42 Prenses0909 aynı benımkıde geceden berıdır çok huzursuz ama ben kola içmiştım galıba ondan oldu 🙈
Hazalikra Prenses0909 canım vallaha bizde öyleyiz çok daraldım agliycam artık nedeninde anlayamadım bi turlu
Zeynep42 Prenses0909 gece çok agladı canım biyerı kırılmış gıbı çıglık atarak uyandı hep normalde aglayan bı bebek deıl aslında bıde şimdi farkettım emerken kulagını çok oynuyor agrıyo galıba olmazsa akşam acile götürcem
Prenses0909 Zeynep42 tesekkur ederim ama hic aglamadan durmadi cok zor bisi hali kalmadi bebegimin aglamaktan gaz sancisiymis alttan siringayla bagirsak icin bisey verdiler eve gelir gelmez rahatladi cok mutlu oldum 4 saat uyudu yavrum