Benimkisi aşıdan 3 saat sonra ağlamaya başladı geceye kadar. Ateş olmadı 4 aşı oldu, bu ay 3 aylık menenjit aşısı olduk ateş yaptı calpol verdim çok huzurlu uyudu, keşke 2 ay aşısında da verseydim. Sonraki aşılarda hep vereceğim. Yazık yavrum çok ağlamıştı. Doktor ateş olmazsa verme dedi diye vermedim pişman oldum