Ben sırf bu nedenden dolayı kanz ın katlanıp çanta gibi olan bebek arabasını aldım, yazın daha çok kullanıyorum bebek arabasını çünkü zor oluyor taşıyıp indirmek, otoparkınız var mı eğer varsa aracınızın hemen arkasına koyabilirsiniz arabayı, bizim kışın kullandığım bebek arabası otoparkta durur oraya inip direkt oradan çıkarız