Oykunil ben nerdeyse 40 ı çıkana kadar mamayı şırıngayla verdim. Sonrasında dışarı çıkarken zorlandığım için biberon başlığıyla vermeye karar verdim ama biberondan çok süt geldiği için alınmaması için az içirip ağzından çıkarıp tekrar sinirlendiğinde verdim. Bir de biberondan sonra ne olursa olsun doysa da belli bir süre boş da olsa memeyi verdim. Yarın 2 ayı doldurmuş olucak arada meme süt yoksa da biberon veriyorum. Bir sorun yaşamadım umarım da yaşamam.