Arkadaşlar merhaba benim oğlum 2 ay 23 günlük, mama kullanıyoruz kabızlık problemi var. Aptamil conformil kullaniyorum, normal Aptamil kullndim, hipp combiotic kullandım, Bebelac gold, holle kullandım hep aynı yaptı. Onerebileceginiz mama markası var mi ?